Ontvangt u een bijstandsuitkering van de gemeente en heeft u zelf ook inkomsten? Dan moet u uw inkomsten elke maand aan de gemeente doorgeven. De gemeente trekt dat bedrag eerst van de uitkering af. Daarna krijgt u het bedrag dat overblijft op uw rekening.

Hoe werkt het

Wij halen de inkomsten die u in een maand verdient van uw uitkering af. Daarna krijgt u het bedrag dat overblijft op uw rekening.

Geef uw inkomsten uiterlijk twee werkdagen voor de uitbetaaldatum van de uitkering door. Dan staat uw uitkering op de laatste werkdag van de maand op uw rekening.

Meer informatie over de betaaldata

Krijgt u per week betaald?

Stuur in dat geval aan het eind van de maand de overzichten in 1 keer op. Geeft u uw inkomsten later door? Dan wordt uw uitkering ook later betaald.

Wat moet ik doen

U kunt uw inkomstenspecificatie(s) opsturen naar de gemeente via het e-mailadres gemeente@voorneaanzee.nl.

Heeft u op de inleverdatum nog geen specificatie? Mail of bel naar de gemeente via het telefoonnummer 14 0181 en vraag naar de uitkeringsadministratie. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.